søndag 30. desember 2012

Romjul og rosa juice

Da var både jul og romjul snart på hell. Her har vi alle hatt fri, bortsett fra fredag. Da hadde jeg meg en tur på jobb. Jeg startet dagen tidlig med en liten styrkeøkt og det kjentes godt etter et alt for langt avbrekk i forbindelse med jul og influensa.

Jeg var så heldig å få ønsket mitt om juicemaskin oppfylt til jul så vi har eksperimentert litt med den i julen. I dag har jeg laget rosa juice av tomater, eple og sitron. Den ble veldig sur så Snipp ( som hittil har sagt at alle juicene jeg har laget er de beste han har smakt) syns ikke noe særlig om den. Jeg derimot syntes den smakte som surblader og ergo ble det en smak av sommer! Det trengtes i disse mørke stormtider :)

Etterpå var jeg, Snipp og Snapp ute en tur for å leke med vann og sand! Jeg hadde helt glemt hvor mye gøy enn kan ha det med slikt. Ble noen kanaler og demninger. Årsaken til alt det skitne regntøyet som kommer hjem fra barnehagen på slike dager fikk plutselig ny mening!

Jeg blogger for øyeblikket hovedsaklig fra mobilen og appen fungerer dårlig med bilder, i alle fall har ikke jeg funnet noen god løsning! Så bær over med meg og de mindre fine innleggene!

Oppskrift på rosa juice er forøvrig:

1 stk sitron
1 stk eple
3 tomater

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar