onsdag 19. februar 2014

Gullkorn fra barnemunn

I dag hadde jeg egentlig tenkt å blogge om løpeturen med svigermor og ungene på lørdag. Om Snipp som løp sju runder før jeg klarte to ( vet ikke hva som er verst å bli løpt fra, svigermor eller Snipp??). Og om strekken jeg pådro meg bak i låret i samme slengen.... AU!

Snapp er den bittelille prikken langt der fremme!

Disse planene ble endret på vei til barnehagen i dag da Snute underholdt meg med et skikkelig gullkorn. Det hele startet med at vi ble forbigått av to ungdommer.

Snute: Mamma, de går fra oss!
Jeg: Ja, men om vi skynder oss litt så tar vi de sikkert igjen.
Snute tenker seg litt om før han helt alvorlig kommer med konklusjonen sin:

"Mamma, eg kan ta han gutten så tar du hon jenten!"

Det er tydeligvis viktig å passe på hva en sier til en treåring, ja! 



Ha en fin kveld! Med eller uten gullkorn :)

2 kommentarer:

  1. Hahaha ;D Snute <3 Den likte jeg!! Ingenting slår en treårings ta-alt-bokstavelig-gullkorn ;)

    SvarSlett