søndag 9. mars 2014

Foodbaby

I dag har jeg lært at det slett ikke er spesielt lurt å avslutte en tre ukers periode med kontrollert kosthold samtidig som svigermor feirer bursdag. Ja, for i bursdag spares det jo selvsagt ikke på noe. Og jeg innrømmer det. Jeg lot meg friste! Opp til flere ganger faktisk... Etter andre porsjonen med fløtegratinerte poteter skjønte jeg at løpet var kjørt og da det i tillegg dukket opp TO kaker på dessertbordet ble jeg sukkerjunkie og alt om måtehold var glemt...

Det endte selvsagt slik det bare kunne ende. Kvalme og mageknip da jeg endelig fant sofaen hjemme. Jeg angrer likevel ikke. Det var vel verdt alt sammen! :-) Det passer også litt greit siden svigermor vil ha meg med ut på en lengre løpetur i morgen. Da har jeg noe jeg kan skylde på der jeg henger flere kilometer bak henne som et slapt slips.

I kveld blir det derimot sofaen på både meg og foodbabymagen min! ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar