fredag 4. april 2014

Kvelden før dagen

Tiden har gått fort og det er allerede kvelden før den store dagen hvor jeg skal spinne Bergen- Voss. Jeg skal tilbringe ca fem timer på dette sykkelsetet og jeg frykter at noen må brekke meg av det etter endt økt. Nå er jeg både spent og litt skeptisk til det hele, men mest av alt så kribler det litt i magen. Jeg har aldri før utfordret meg selv på denne måten og selv om jeg var veldig bestemt da jeg meldte meg på må jeg innrømme at det bodde en tviler i meg. Likevel så klarte jeg det. På tirsdag kunne jeg levere inn fullført skjema. Jeg har offisielt lagt 15 ulike spinningtimer bak meg. Intervall , høyintensitetstimer og langkjøring. Man burde tro jeg skulle være godt rustet, men det vil dagen i morgen vise. Jeg må bare huske å sette mobilen på lading og gjøre alt klart i kveld slik at jeg ikke glemmer noe! Mobilen skal jeg bruke til å holde kontroll på pulsen og så blir det nok garantert tatt noen dokumentasjonsbilder underveis ;)

Løypeoversikt lagt ut på Arna Treningssenter sin facebookside

På papiret ser jo løypen lett ut, men kan tenke meg at det blir noe annet når man sitter der og trør. Det er uansett ikke et alternativ å ikke delta eller fullføre. Til mål skal vi! Oppladningen min i kveld har bestått av en test i tålmodighet siden jeg i et svakt øyeblikk inngikk en avtale med Snute om at vi skulle slutte med smokken samme helg som jeg skulle gjennomføre dette prosjektet og mannen skulle på den månedlige gatheringen med jobben. Selv om det var fristende så kunne jeg ikke så godt trekke meg fra den avtalen så i kveld ble det legging uten smokk. Jeg hadde forventet meg hylgrining og skriking, men det var det lite av. Alt i alt så må jeg si at det gikk overraskende bra selv om jeg var litt svett der en liten stund :)

I mangel på smokk ble det foldede hender 
Så nå er det bare for meg å legge bena høyt på sofaen og gå i gang med oppkarbingen til morgendagens kraftanstrengelse. Jeg er klar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar