tirsdag 19. mai 2015

When life give you lemons...

... Run..


Siste del av jobbdagen i dag var det stille, og sånn helt ut av det blå rullet et tungsinn inn over meg. Jeg er ikke sikker på hvorfor, men det er mye som har skjedd både på jobb og privat. Det har vært travelt, det har vært dødsfall og det har vært utfordringer med ungene, men jeg har liksom ikke tatt meg tid til å reflektere over det. Nå begynner ting å roe seg, ting faller på plass og jeg tror i dag var en bivirkning av det. 

Heldigvis har jeg funnet min terapi. Løping. Jeg elsker fortsatt styrketrening, den kjennes godt i kroppen, men det er løpingen som gir meg ro i sjelen. Tanker kan flyte og jeg finner ny energi. Løping er mitt happyplace, min form for mindfullness. Så da jeg kom hjem i dag så løp jeg. Ikke så langt og heller ikke så fort, men det hjalp. Med Rammstein på øret gikk motbakkene lett! Nå håper jeg på en god natts søvn og at morgendagen skal bli bedre..



Peace out og god natt! :-)





6 kommentarer:

  1. Så herlig at du bokstavlegtalt kan springe frå tungsinn og anna bale. Eg har nok litt att der, berre det å springe tek all min vilje og energi..håpar du kjem til ein fin nedoverbakke i livet så du kan springe i medvind og sol ☺️

    SvarSlett
    Svar
    1. Og så du som har den flotte naturen rundt deg du kan løpe i! Er jo som et maleri :-) Vi har vel alle ulike teknikker. Om du ikke løper finner du sikkert på noe annet som får solen til å skinne igjen! God pinse :-)

      Slett
  2. Jeg gumler sitroner for tiden, kanskje jeg skal innvie joggeskoene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det anbefales :-) Sitroner i rett anledning kan være godt, men det passer liksom ikke alltid! ;-) God pinse, Tine!

      Slett
  3. Jeg tenkte samme som deg, Tine, kanskje det er det som blir greia mi... må bare få ferdig graderingen neste uke, og så skal jeg f**** meg løpe jeg også. Eller strikke. *liker ikke sitroner*

    SvarSlett
    Svar
    1. Lykke til med graderingen! Skulle ønske jeg kunne finne roen med strikkingen, men jeg holder som oftest ikke ut mer enn en par omganger så må jeg gjøre noe annet. Hørte jeg noen si rastløs?? :-) God pinse!

      Slett