onsdag 12. juni 2013

2013- reiseåret

I dag hadde jeg egentlig tenkt å dele en middagsrett med dere, men trøbbel rundt middagsbordet (les: kresne unger ) gjorde at jeg helt glemte å ta bilder av middagen. Så om dere er lei av smaksløse middagsretter som garantert er en innertier hos barna og trenger litt inspirasjon, stikk innom hei astrid. Skulle ikke denne retten friste har hun mange flere litt voksne retter. Kan nevne at denne creme fraîche torsken i alle fall falt i smak hos 4 av 6 i denne familien. Laget en litt mildere barnevariant til de minste.

Så til overskriften. Etter at vi fikk barn har vi reist veldig lite på egen hånd. Verken alene eller som kjærester. Men så braker det altså løs i 2013. Først var mannen i Praha og deretter Liverpool. Så dro jeg til Roma. Nå skal vi altså på en aldri så liten weekendtur. Rett over fjellene. Til OSLO! Vi reiser allerede neste fredag. Det høres kanskje sinnsykt ut at jeg gleder meg til en liten tur til Oslo, men med fire barn i hus blir det ikke mye kjærestetid. Spesielt siden Snute har funnet ut at han ikke vil legge seg på kvelden så han holder det gående i timesvis.

Litt spesielt er det jo også at mannen skal på sommerfest med jobben sin om lørdagen og der er jeg ikke invitert. Men hallo! Jeg er jo i Oslo så jeg burde vel få tiden til å gå?? :)

Siden jeg ikke fikk delt middagen med dere så deler jeg kveldsen.


Jeg driver og avvenner meg fra karbohydrater etter Roma. Haha.. Lasagne servert med pasta som tilbehør var nemlig en spennende vri der nede! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar