tirsdag 22. april 2014

Takk for nå!

Påsken er overstått og vi har hatt en fin påske med flere fine fjellturer. Onsdagen gikk mor, far, Bonusen og Snipp Stoltzen. For de to yngste var det første gang, men det forhindret dem slett ikke i å gruse mor langt nede i støvlene. Jeg visste jo at det kom til å skje, men jeg ble ikke stresset. Siden jeg bar provianten så visste jeg jo at de før eller siden måtte vente på meg uansett. Snipp var blitt litt sliten på slutten, men det var kanskje ikke så rart siden han forsøkte å holde tritt med Bonusen som jo trener 6 dager i uken med både fotball og håndball.

To av de fineste guttene jeg vet med utsikt til verdens vakreste by

Torsdagen la vi påskeferien til mine foreldre og jammen fikk vi oss ikke en fjelltur der også. Det tegnet litt til å bli fjellturen fra helvete del 2 en stund, men det gikk heldigvis bra. Vi hadde droppet bæremeis til Snute da det skulle være en barnevennlig tur, men i og med at vi skulle balansere på mye berg som i tillegg var litt våte ble det en litt mer utfordrende tur enn vi hadde tenkt. Ned igjen valgte vi en annen vei, men det var det fryktelig myrete og jeg kjente at jo mer vann som gikk inn i skoen desto mer sank humøret. Til og med Snute sitt humøret var på et historisk lavmål en liten stund. Han som hadde underholdt oss med Gangnam Style og Jeg gikk en tur på stien kunne høylytt konstatere at han var: Drittlei! Humøret steg imidlertid litt da tanten sa at hun syns han var vittig.

Snute: Det er du også!
Tanten: Takk!
Snute: Bare hyggelig! :)

Så lo vi litt og humøret holdt seg stabilt til vi kom ned.

Byttet ut Snute med en hund en liten stund..

Vi hadde også noen fine turer her i området etter at vi kom hjem. Været har vært upåklagelig og vi har ikke hatt noe å klage på. Jeg har imidlertid brukt påsken til å tenke litt. Det har jeg for så vidt gjort en stund, men nå har jeg tatt en avgjørelse. Jeg kommer til å slutte med bloggingen. Kanskje ikke for alltid, men i alle fall for en stund. Sånn som det er nå mangler jeg lysten til å blogge. Jeg føler meg ikke inspirerende eller underholdende. Det har vært litt tanker fram og tilbake for jeg er blitt veldig glad i bloggen min, men jeg har ikke lyst til å publisere innlegg fordi jeg føler jeg må. Sånn har jeg det litt nå. Jeg er litt mettet av av alt og tiden jeg har lyst til å bruke på å lese andre fine blogger bruker jeg nå på å planlegge mine egne innlegg som jeg kanskje ender opp med å ikke orke å skrive. Per nå er det ikke stort nok rom i livet mitt for denne bloggen. Jeg har andre spennende prosjekter som jeg vil bruke mer tid på, men som sagt, dette er nok ikke et farvel, mer et på gjensyn. Jeg kommer nok også til å oppdatere fjellturlisten min etter hvert som jeg jobber meg gjennom den. Så et innlegg blir det nok i ny og ne. Følg meg gjerne på facebook så får du beskjed når det kommer nye innlegg og kanskje andre oppdateringer. Dersom du bor i Bergensområdet og har lyst til å bli meg på fjelltur så kan du kontakte meg der eller sende en e- post til drommelykke (at) gmail.com. Jeg blir nok fortsatt sett i noen kommentarfelt rundt om for bloggen har gitt meg muligheten til å "treffe" mange hyggelige mennesker! Sjekk gjerne ut disse flotte bloggene her: Casa Didriksen, Diaper Diva Diary, Lammelårtanker og Tine sin blogg

Takk for nå til alle som har fulgt bloggen! Jeg er veldig glad for alle de fine kommentarene jeg har fått både her og andre steder :)

Utsikt fra Skåldalsnipa

1. Å nei, sa jeg høyt ut i rommet. Det har vært så kjekt å ha en turvenn fra Bergen innpå her, også skriver du så vittig. Lykke til med det du har fore, jeg blir gjerne venn med deg på fb. Takk for at du har nevnt meg under flotte blogger, det setter jeg veldig stor pris på :)

1. Det blir nok bare en pause til jeg gjenfinner balansen. Å skrive er jo noe av det kjekkeste jeg gjør! Kommer nok også til å dele turene på bloggen fortsatt, i alle fall de 21 fjellene. Må jo følge den utfordringen opp! Ja, og så tar jeg gjerne i mot en reserve friluftsfamilie når min egen svikter.. Hehe Har lagt deg til på facebook så lover flere vittigheter der :-)

2. Nei, nei, nei.. Drømmelykke!!!! Men takk og lov for at du ikke har tenkt å gi deg helt kjære du, for du er virkelig både inspirerende, underholdende, god, herlig og helt fantastisk! Heldigvis er vi venner på skikkelig, så da møtes vi både her og der, og kanksje i virkeligheten også!!! ;)
    Og <3lig takk for at du namedroppa meg.. #rørtogstolt
    Sees snart, og takk for fantastiske stunder det siste halvannet året! Gleder meg til flere!!! <3 :))))

1. Ja, heldigvis er vi det! :D Det er heldigvis ikke skrivesperre, bare publiseringssperre jeg sliter med. Har forsømt Aidan og Flavia litt og er helt på slutten så MÅ få den ferdig for å føle at jeg i alle fall har fullført noe... Nå har jeg i alle fall ikke noe press på meg i forhold til bloggen! For øyeblikket er den nok likevel omgjort til en ren fjellblogg :) Namedroppingen var en selvfølge! <3

3. Håper du snart får inspirasjon og lyst tilbake. Men kjenner litt på følelsen av å publisere fordi man må.. Vel,ha en trivelig bloggpause, kommer til å savne deg og i mellomtiden får vi heller møtes på Instagram :) Og du er underholdende!! Veldig!! Og inspirerende.. Og ikke minst takk for at du linket, og i så celebert selskap da gitt..

1. Takk for fine ord! <3 Som Diaperdiva sier så er jo vi også litt venner på orn'tli så jeg følger med på deg både på bloggen og instaen :) Skrivekløen er høyst levende så vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg borte. Når jeg begynte å ha dårlig samvittighet for sjeldne innlegg var det naturlig å ta en timeout! Bare kjekt å kunne linke til mine favoritter :) Vi snakkes!