tirsdag 12. februar 2013

Er vi blitt gale?

Jeg er sikker på at dersom naboene hadde vært flue på veggen vår ( overbevist om at de har lyst til tider) så hadde de trodd vi var blitt gale! Sofasliterne er nemlig plutselig begynt å snakke om å store sportslige begivenheter som vi kunne tenke oss å delta på, for eksempel Birkebeinerrittet??? Dette var min manns forslag etter å ha blitt inspirert av Tv2 programmet om nettopp Birkebeineren på søndag- og ja, denne ble observert nettopp fra sofaen, ikke fra ergometersykkelen som lagelig står plassert FORAN tven på soverommet vårt. Vi kan jo selvfølgelig ikke delta i år for nå er det vel allerede fullt ( håper jeg....), men kanskje i 2014??
Bilde lånt fra birkebeiner.no
Det ser jo unektelig deilig ut eller hva?? Fin sykkeltur i fin natur kombinert med mud- innpakning? Akk livet kan jo ikke bli bedre!

Men altså.. dette er langt i fra den eneste grunnen til at naboene kan komme i skade for å tro at vi er blitt gale! Da jeg startet opp med denne bloggen så skal den egentlig fungere som en treningsdagbok og motivator for meg selv. Mitt mål som jeg så storkjeftet har gått ut med er å klare jern(kvinnen)mannen innen utgangen av 2016! Jernmannen består da av at man i løpet av et år skal:

- Fullføre et maratonløp ( 42,2 km)
- Fullføre et ultraløp ( 63,3 km eller 100 km!)
- Sykle Bergen- Voss ( 165 km)
- Syv- fjellsturen i Bergen
- Svømme 5000 meter på under 3 timer!

Så her er det bare å begynne å trene! Har heldigvis en stund på meg til å oppnå storformen, men det er jammen ikke lenge til altså!


Bilde lånt fra bergenck.no
Det ser jo unektelig fint ut, men jeg stiller meg store spørsmålstegn til om jeg kommer til å klare å nyte denne fantastiske utsikten på turen! Er jeg skikkelig heldig er det garantert regn både den dagen og den dagen 7 fjellsturen går av stabelen! ;) Man bor jo ikke i Bergen for ingenting liksom..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar