mandag 18. februar 2013

Pavlova, sykkel og vampyrer

OMG! Jeg er blitt hekta på vampire diaries! Jeg ser det på Netflix og der ligger det 44 episoder, tror det er sesong 1 og 2? What to do når de er slutt? Ser for meg at jeg må ut og investere i de andre sesongene på dvd da ja! MEN.. ja, et stort men! På grunn av disse vampyrene kan jeg endelig blogge om trening igjen :) Jeg tok nemlig med meg pcen opp på soverommet og koste meg med en episode VD mens jeg tok meg ut på sykkelen! Det resulterte i to mil og - 500 kalorier! POWER! Etterpå tøffet jeg meg litt med planken og armhevinger. Ser jeg har litt å jobbe med i den avdelingen ja...

Ellers laget jeg pavlova etter lavkarbomodell i går. Smakte så vidt på bunnen da den var ferdig og tenkte- Oh no! At jeg aldri skal lære! Noen kaker tuller man bare ikke med altså... Men da fyllet kom på ble den faktisk veldig bra og den gikk ned på høykant hos både voksne og barn. Rakk så vidt et lite bilde før den var gone...! :) Oppskriften fant jeg inne hos lavkarbogjortenkelt.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar