mandag 4. februar 2013

Bursdag- igjen...!

Denne uken er det full fart med bursdagsfeiring nesten hele uken! Skal ha to barnebursdager til helgen + familiebesøk. Skulle egentlig ha vært på trening i dag, men fikk plutselig for meg at jeg hadde noen lister (!) som burde males. Så da gjorde jeg det. Malte selvfølgelig med oljemaling og da jeg var ferdig kom jeg på at jeg var tom for whitesprit... Jaja.. da blir den en god unnskyldning til å investere i (nok en) ny pensel! :D

Forbereder helgen med å surfe kaker og har planer om å lage en sukkerfri rawkake. Den inneholder mandelmelk så dette testet jeg å lage i helgen. Hadde ikke trodd ungene skulle like det, men den forsvant på null komma niks så nå er det bare å lage mer! Selve mandelpulpen tørket jeg og malte til mandelmel. Ble litt rimeligere enn å kjøpe på butikken. Innimellom fikk jeg også en runde på ergometersykkelen vi har stående, etter at jeg hadde ryddet vekk et tonn med klær vel og merke! Hmmm... Får se om jeg får tatt meg en ny runde på den i kveld mens jeg ser sirkus Northug! Det må vel være en perfekt motivasjon?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar