tirsdag 19. februar 2013

Samtaler i dusjen

I går kveld kom jeg meg endelig på trening og fikk meg en halvgod økt. Rett etter jeg startet ble jeg akutt sulten, fiskeboller lagres tydeligvis ikke lenge i magen! Men jeg fullførte! :) Ryggen og armene kjenner det godt i dag og det føles godt etter gammelt. Hello pain, I love you! :)

Jeg er en av de som foretrekker å dra hjem for å dusje etter trening. Jeg har ingen interesse av å sprade rundt i Evas drakt blant andre, ei heller blande meg andres drakt. Mens jeg skiftet etter trening i går kom det en ut av dusjen og jeg gjorde mitt beste for å ignorere henne, vil jo ikke bli tatt for stirring. Hun var ikke sjenert for plutselig begynte hun å prate med meg. Hun var uten en tråd, ikke et håndkle en gang! Jeg var litt sånn.. eh.. åh.. ja.. Ville jo ikke være uhøflig, men kjente det var litt ubehagelig og vanskelig å få til en hyggelig samtale. Kjente henne jo ikke en gang! Kanskje jeg bare er rar??

Har jeg forresten fortalt at jeg lot meg rive med på helsekosten her om dagen? Så nå har jeg investert i en boks med grønt pulver som visst nok skal gi meg det meste av vitaminer, mineraler og antioksidanter! Smaker som gress og er nærmest et fullverdig måltid! Jeg venter i spenning på resultater! Håper deler av det betyr økt energi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar