fredag 5. desember 2014

5. desember: Juleglede

Etter noen tankefulle dager var det veldig kjekt at jeg kunne få være med på å dele ut litt juleglede i dag. Jobben min gir deg nemlig mulighet til å nominere en kollega du mener fortjener det til å vinne en julesekk. I dag var jeg og to andre ute for å dele ut en slik sekk.

(Bildet er lånt fra Uni Micro sin facebook side)


Og så glad som denne personen ble! Nominasjonen ble lest opp, og den var full av fine ord, men hun skjønte ikke hvem det var før navnet ble lest opp! Et ekte og naturlig omtenksomt menneske :-) Ekstra gøy var det at jeg kunne overraske personen som hadde nominert henne. Hun kjenner jeg nemlig godt, men vi hadde ikke sett hverandre på en stund og hun ble så glad da jeg kom! Det kjennes virkelig godt å glede noen og det trenger ikke være så stort og omfattende.

Om du har en kollega du vil nominere så kan du gjøre det her. Der finner du også mer informasjon om konkurransen :-)

(Dette er IKKE et sponset innlegg om noen skulle tro det!)

1 kommentar:

  1. sooo viel leckere sachen!!! da war der nikolaus aber fleißig!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett