mandag 17. desember 2012

Min inspirasjon

Som nevnt i forrige innlegg så lar jeg meg inspirere av andre superbloggere! Det er ikke til å stikke under en stol at jeg er en ivrig bloggleser og har et bredt spekter å ta av! Når det kommer til trening er mine favoritter:
kriweb- Kristine Weber lager fristende retter som er både sunt og enkelt! Her finner man virkelig mat for muskler!
fitliving- Søte Maren er en solstråle som deler både glede, treningstips og kostholdstips.
fitnessnora- Man trenger bare se på Nora for å bli inspirert til å dra seg ut for å løfte litt vekter. Nyoppdaget favoritt!
ingerindubai- Inger bor i Dubai, driver eget treningssenter der sammen med mannen. På denne bloggen finner man masse inspirasjon til å komme seg i bedre form. Elsker videobloggen hennes som viser øvelser!

Meeen... Man blir ikke i bedre form av å studere blogger! Man må faktisk gjøre noe selv! Nå må jeg innrømme at det har jeg ikke vært flink til denne helgen! Jeg har dog ikke sittet helt stille- det nærmer seg jul og mine helgeaktiviteter har bestått av julehandel, baking, vasking og maling av en vinduskarm (!)... Satser på at det har forbrent litt kalorier! :)

Et lite resultat av helgens aktivitet. Hører kanskje ikke hjemme på en bedre helseblogg da det ikke finnes en eneste sunn kalori i disse, men siden dette er husmorfit så syns jeg det bør gå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar