mandag 15. april 2013

Snapps bildeprosjekt

Å ha helg og fri fra barnehagen kan være en prøvelse når man er fire år og fortsatt litt for liten til å løpe fritt rundt i gaten. Løsningen blir da ofte å kreativitet. Ofte resulterer kreativitene i full minnebrikke på mors mobil. På vei til jobb i dag kikket jeg litt nysgjerrig igjennom bildene fra helgens kreative påfunn og tenkte at jajamegsann så er han ganske kreativ denne karen! Faktisk så kreativ at jeg må dele med dere. Så her kommer Snapps bildeprosjekt ( med mors kommentarer...)

Bilde 1: På kjøkkenet vårt ligger tomflasken klar til panting
Bilde 2: En bamse er i stor fare for å bli klemt i døren!
Bilde 3: Kreative løsninger for å holde barn ute av skuffen?
En båt har havarert, men fortvil ikke! Bossbilen er klar for å taue den..

Nøyaktighet og sirlig plassering er viktig i den kreative verden.

Hmm... en sokk?...

.. Å ja.. der var visst den andre! Midt på gulvet sammen med buksen som havnet der HELT av seg selv!
 
Dagens outfit! ( dere ser at det siste er en sokk sant??)

Kunsten på veggen er et viktig blikkfang i stuen ( forøvrig laget av Snapps kreative tante!).

Til slutt er det viktig å få med seg foreldrenes aktiviteter. Far ser fotball, mor lager mat. Vaskekluter er forøvrig et helt vanlig innslag i interiøret vårt.
 
The end! Men fortvil ikke. Det er slett ikke umulig at denne posten kommer til å gjenta seg ;)

Ps. Minner om at du kan like meg på facebook! Jeg trenger nemlig STOR heiagjeng for å nå målet mitt om jernmannen..

2 kommentarer:

  1. Han har et øye for detaljer Snapp! ;-)
    Og der fant jeg facebook sida di også! Så nå er jeg offisielt i heiagjengen! ;-)

    SvarSlett
  2. Du er jo en naturlig del av heiagjengen uansett!;-)

    SvarSlett