tirsdag 10. februar 2015

Ut på tur

Etter nesten to litt for intense uker bestående av 1 stk dødsfall, 1 stk begravelse og ikke mindre enn 3 barnebursdager og 1 familiebursdag kan jeg skrive under på at temperaturen var høy hjemme på søndag. Noen av oss trengte en luftetur. Riktig nok var det snø ute (masse snø!), men jeg trodde ikke det skulle bli noen hindring. Snute ville gå på fjellet og jeg sa vi skulle gjøre så godt vi kunne. Snapp bestemte seg i siste liten for at han ville være med. Så da gikk vi.




Hjelpe og trøste meg. Jeg som trodde snøen var barnas beste venn tok kraftig feil. Det hørtes nærmest ut som om de ble utsatt for terror! Det var sutring og klaging for det var visst både kaldt og vått ( virker neimen ikke som om det er et stort problem når de kommer hjem med trailerlass bestående av våte klær fra barnehagen). Jeg som hadde trodd at den annerledes stien som snøen laget skulle være en gøy utfordring måtte bare bite i det sure eplet. Vi snudde rett og slett og gikk hjem igjen.



#friluftsfamilien du liksom....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar