onsdag 17. april 2013

Tidsfordriv

I morgen sender jeg mannen ut i verden så i helgen skal jeg gjøre noe nytt. Jeg skal tilbringe den alene sammen med mine søte små. Det høres sikkert litt rart ut, jeg har jo tross alt vært mamma i seks år! Så hvorfor er det første gang? For det første så er det sjelden vi reiser noe sted alene og for det andre pleier jeg i slike tilfeller å dra hjem til mine foreldre, men denne gangen tenkte jeg at vi blir hjemme. Det var kanskje på tide! I tillegg kan jeg jo ikke være dårligere enn mannen, han var tross alt hjemme alene forrige helg mens jeg koste meg med Snipp i Kristiansand.

Men altså.. da er det viktig å sysselsette seg! Jeg er nemlig ikke så glad i å være alene hjemme... Jeg har derfor alliert meg med en god, gammel venn og har et relativt stort prosjekt på gang. Om jeg har tatt meg vann over hodet gjenstår å se! Dette blir en slags ildprøve for om to uker drar mannen på nytt ut i verden og da har jeg et enda større prosjekt på gang.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar