onsdag 22. mai 2013

Når motivasjonen mangler

 
Noen ganger mangler man kanskje litt motivasjon til å komme videre med treningen. Kanskje husker man ikke hva som egentlig var målet, eller man er kanskje bare litt lei! I slike tilfeller pleier jeg å gå løs på surfemaskinen på nettet. Et yndet inspirasjonssted er Pinterest. Dette stedet har ALT! Man finner inspirasjon til både mote, sminke, trening og kosthold. Jeg har vært medlem her rundt ett år og er alltid ekstra giret når jeg har vært innom her. I dag var det klær som endte opp med å være min største inspirasjon. Jeg ser ofte klær som jeg kunne ha lyst på, men som jeg absolutt ikke kler med den kroppsfasongen jeg har per i dag. Da er det fint å kunne lage seg små moodboards som også kan fungere som en liten gulerot til å komme i gang igjen. Collagen jeg har laget under her er noen som jeg klæsjet sammen på Polyvore og selv om det ikke er all verden (og med fare for å lure noen til å tror at jeg beveger meg over til rosabloggerne- not a chance!) så fikk det i alle fall blodet til å bruse litt i årene mine!
 
 
 
Slim inspiration
Blondetopp her, bukse her, jakke her, sko her og øredobbene finner dere her

 

Jeg har derfor allerede gjort unna et nytt møte med Annie. Crossfit øvelsen som består av hoppetau og sit- ups. Jepp, jeg gjorde det rett i dag! :) Jeg må jobbe litt med teknikken min angående sit- ups. Det var nemlig helst nakken min som fikk trent seg, men på slutten kjente jeg at jeg hadde fått i gang de rette muskelgruppene så neste gang... Senere i dag håper jeg at jeg kanskje skal få gått en tur med mannen og i så fall har det i alle fall vært en sprek dag for mitt vedkommende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar