lørdag 18. mai 2013

Dagen derpå

18. mai 2013 var dagen da både våren og sommeren kom samtidig. For to dager siden hadde ungene på seg stillongs i ull og i dag løp de rundt barbeint og i bare shorts! Deilig :) Vi er endelig sikker på at trampolinen ikke kommer til å blåse vekk så den kommet på plass. Bilene har fått sommersko på ( så nå vet du det pappa!) og alt er bare velstand.

Selv var jeg så heldig å bli invitert med på trilletur med skjønne A og hennes lille jente som er like gammel som Snute. Ekstra kjekt var det at vi ikke kjente hverandre så godt fra før så dette var en topp anledning til å bedrive husmortrim og knytte vennskapsbånd. Love it! :) Jeg har også testet trampolinen litt... Jeg fatter ikke at ungene kan holde på i timesvis! Jeg var sliten etter to hopp... ;)

Årets første skille er også på plass! Juhu! Klør som besatt da årets første skille tradisjon tro er soleksem. Man må lide seg gjennom det og til slutt får man kanskje en annen farge enn rød? Siden sommeren er kort i Bergen kommer jeg sjelden videre fra level 1 i den prosessen så jeg kan bare håpe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar