fredag 3. mai 2013

Mens man venter

Mens jeg jobber videre med mitt stressmestringsprosjekt så tenkte jeg at dere kanskje burde få et innlegg sånn innimellom- slik at dere ikke blir lei av å vente. Men så tenkte jeg? Hva skal jeg skrive om?? Det har blitt dårlig med trening og selv interiørbloggerne danker meg ut med treningsinnlegg og kosthold. Så tenkte jeg- kanskje jeg for første gang skal vise et bilde av meg selv på bloggen? Det kunne jo blitt spennende?? Så oppdaget jeg tidenes kvise ( garantert et resultat av stress??..). Jeg løp på butikken, inspirert av reklamen, og kjøpte bb creme! Jeg har ikke sett noen av fashion- / makeup bloggerne bruke den, men reklamen lyver vel ikke?? Jo, det gjorde den. Så da ble det ikke noe bilde.

Det mest spennende som har skjedd i livet mitt er at bilen ble hentet av Falck i går. Vi skal endelig få den på ( nytt) verksted slik at vi kanskje kan kjøre bil igjen. I to måneder har den stått på stedet hvil nå! GAAAHHH! Egentlig skulle vi kjøre den på verkstedet selv, men da vi oppdaget at den knekte fjæren som de skal fikse lå nede på dekket fant vi ut at 300 kroner til Falck var en billig forsikring i forhold til alt det andre som kunne gå galt. Falckmannen kom, ristet på hodet av behandlingen vi hadde fått og normaliteten bilselgeren mente det var i å betale halve kjøpesummen i verkstedsregninger i løpet av tre og et halvt år!Så plutselig fant han ut at bilen var kjørbar nok til at JEG kunne kjøre den opp på planet. Jeg som ikke våger å kjøre ombord på en ferge en gang skulle balansere bilen opp på dette smale planet. Shit. Ble så nervøs at jeg åpnet alle vinduer på bilen når han skulle gi meg instruksjoner. Det gikk bra. Jeg traff planet under kyndig veiledning, men valgte å tviholdt på bremsen til han hadde surret bilen fast . Stiv av skrekk som jeg fortsatt var måtte han nærmest brekke meg ut av bilen etterpå. Puh. Skikkelig husmoraction. Snipp syns i derimot dette var dritkult. Han hoppet rundt og nærmest tisset på seg i ren lykke over at en svær bil kom og hentet vår bil. Snapp var knust og gråt sin modige tårer fordi han kom til å savne bilen. Jeg måtte forsikre han om at den kom igjen i morgen. Håper jeg da. Selv om jeg innerst inne nesten håper noen stjal bilen i natt og at vi aldri ser den igjen.

Hadet bilen!


Såååå.. ikke mye spennende her i gården.. :) Ja, og så er det blitt vinter igjen her. Jammen bra vi ikke har lagt om til sommerdekk enda!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar