tirsdag 12. mars 2013

Løpetreningen har startet

Snøtirsdag ble etter hver en veldig fin tirsdag. Jeg skulle egentlig trene i går, men hadde glemt at det skulle være et foreldremøte. Lovet derfor på tro og ære at jeg skulle ta det igjen i dag. Ble nærmest kastet ut hjemmefra i det jeg hadde fortært middagen ( takk, kjære!) og slo to fluer i en smekk! Løp en ca 2 km og hentet med meg Snipp som var på besøk hos en kamerat. Er nok et langt stykke igjen til løpsformen som jeg aldri har hatt, men jeg er sikker på at det bare vil bli bedre! :) Å løpe ute er uansett undervurdert! Det gir en mye bedre opplevelse enn å stampe rundt på en tredemølle inne. På veien hjem tok vi oss til og med tid til å forevige litt naturkunst!

Årsaken til at mannen var så ivrig på å kaste meg ut tidlig var rett og slett at han hadde et ærend. Så nå er han ute og kjøper en Galaxy tab til meg (oss)! :) Du er tilgitt, kjære! Gleder meg til å teste den ut!

Har forresten meldt meg på motivasjonsbølgen hos fine Maren så nå er prosjekt sommerform i gang! Heia, heia meg selv! :)

3 kommentarer:

  1. You go gurl!! Jeg har jobba med Maren på Bianco i sin tid, hils ;-)

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Og gratulerer med Tab, så gøy:D

    SvarSlett