tirsdag 26. mars 2013

Påskefrokost

Er det ikke fascinerende at mat smaker bedre dersom det er gjort ekstra flid med? Eller serveres på et fint dekket bord? Jeg gjorde et eksperiment med dette nå i helgen. Ungene spiste som de var gale og i tillegg var det fredelig rundt bordet. Det er ikke ofte det skjer i Drømmelykkehjemmet! Jeg foreviget selvfølgelig det hele slik at jeg kunne dele med dere.

Jeg lover dere at melken smakte ekstra godt på flaske og en skål med frokostblanding passet mye bedre på frokostbordet enn selve pakken. Hadde jeg vært en proff blogger så hadde jeg nok bare vist dere ulike varianter av dette bildet og serveringsbrettet hadde vært enten i tre, hvitt eller noe med blomster på. Men jeg er ingen proff blogger så jeg kjører på med hvordan frokostbordet egentlig så ut!

Godt var det uansett! :)

Dere lurer sikkert fælt på hva som skjer med all denne mateksponeringen om dagen. Hvor blir det av all treningen liksom? Sannheten er at jeg prøver å dekke over oppsummeringen av uke 12 siden det da heller var en laber treningsuke! I går begynte jeg for øvrig uken bra med en lenge etterlengtet styrkeøkt! Fokuset var overkropp. Gledelig overrasket ble jeg da jeg oppdaget at selv om styrketreningen har blitt neglisjert så til de grader så hadde jeg blitt sterkere! Jeg måtte faktisk øke på vektene. Så husmortrening hjemme på stuegulvet med ungene som manualer det funker også!

God påske! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar