tirsdag 8. januar 2013

Endelig!

Endelig kom jeg meg på trening igjen i går! Det var bein som stod på menyen... Av en eller annen grunn misliker jeg å trene bein ( hvorfor sier alle det?), men det er utrolig godt når det er gjort! At jeg misliker å trene bein er muligens også grunnen til at behovet nettopp der er ekstra stort... *plystre* Jeg merker dog at det faktisk hjelper på med muskler i beina når en for eksempel skal løpe etter bussen!? Har alltid trodd jeg hadde dårlig kondis, men med tanke på at jeg nå klarer å løpe lengre distanser uten å dø til tross for null kondisjonstrening så var det kanskje ikke bare der feilen lå?

Nederst i innlegget kan dere prøve å se hvilke øvelser jeg gjorde i går. Om man klarer å lese det! Ble dessverre et veldig dårlig bilde, det som ble bra nekter å snu seg rett vei! Blogger fortsatt på mobil.. PCen vår har emigrert til steinalderen og står ikke opp før jeg har lagt meg! Men over til saken... Øvelsene er egentlig del av et treningsprogram som Nora hadde et innlegg om for en tid tilbake. Jeg har slitt med å finne riktige og varierte øvelser så jeg bestemte meg for å teste det. Dette er jo egentlig fy siden treningsprogram er individuelt tilpasset, men jeg gjorde det for å bli kjent med flere øvelser. Av en eller annen grunn får jeg bare håpløse program av sånne veileder selv om jeg sier hva jeg ønsker! Kanskje de ser på meg og tenker at det kommer jeg ALDRI til å klare... Vel.. da skal jeg motbevise de! Tingen er da at jeg faktisk liker dette programmet veldig godt så kommer til å teste det en stund til og se om jeg bør foreta noe tilpasninger.

Som en kanskje ser så har jeg kjørt 3 runder på alle øvelser enn utspark... Der hadde det seg sånn at jeg:
1. Brukte alt for lang tid før jeg kom i gang da jeg ikke gikk tre runder rundt apparatet for å finne ut hvordan den skulle stilles inn! Tilslutt måtte jeg be om hjelp fra en ung bodybuildergutt som heldigvis stilte sin dyrebare treningstid til min disposisjon!

2. Og da jeg endelig var vel etablert klarte jeg å stille den ut av posisjon igjen med det resultat at jeg ble sittende fast i den! Kom meg heldigvis ut på egenhånd, men bestemte meg for å gi den et nytt forsøk på en bedre dag! :\

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar