onsdag 30. januar 2013

No pain...

.. no gain! Jeg starter med en klisje for nå er jeg ødelagt! Fy f... den spinningtimen var vond! Likevel fikk den fram smilet igjen. Det er noe med den mestringsfølelsen en får når en finner takten og kjenner kroppen jobber på lag med en! Skjønner ikke at jeg for 6 måneder siden sa jeg aldri skulle gå på spinning igjen fordi jeg for noen år siden hadde en dårlig opplevelse. Heldigvis så har jeg en sprek svigermor og en god venninne som fikk lokket meg til å prøve det igjen :) Takk for det!

Trening er min friperiode, en av de få gangene jeg bare er MEG! Og det kjennes godt. I tillegg får barna min en mamma med mer energi, med andre ord en vinn-vinn situasjon! Vel hjemme igjen er det trening på annet vis... Opp og ned trapper til unger som klarer å komme seg ut av sengen, men ikke opp igjen, unger som er tørste, unger som plutselig har har ting i sengen som verken skal være på rommet eller i sengen! Men nå er mor dusjet og godt plassert på sofaen!

Nå skulle jeg selvfølgelig vist et bilde av meg på spinningen, men siden jeg har bildefobi har jeg lånt to bilder fra sportmaster.no for å vise hva jeg har trent i dag!

God lille lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar