onsdag 20. februar 2013

Håndballonsdag

Kveldens treningsøkt bestod i å underholde toåringen, fireåringen og seksåringen mens bonusen spilte håndballkamp. Samtidig skulle jeg prøve å få med meg litt av kampen! I løpet av kvelden har jeg utarbeidet stor respekt for sportsfamiliene som i samlet tropp stiller opp på hver eneste aktivitet til sin håpefulle og i tillegg klarer å holde styr på mindre søsken! Der har jeg litt å lære tydeligvis. Redningen ble tilslutt at jeg plutselig fant en hel mengde kontorrekvisita ( hvor kom det fra liksom??) i vesken min! Så nå er 7. sansen min endelig fylt ut for hele 2013 med både pennestrøk, linjalstreker og etikettmerker... Og jeg skjønte plutselig hvorfor jeg ALDRI finner noe som helst i vesken min! :)

Og stillingen? Vi vant 18-13! Var visst det beste laget de spilte mot, på bortebane! Stolt bonusmamma nå jah!

Utsikten min i kveld:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar