søndag 14. juli 2013

Ikke dårlig vær

Når man bor i Bergen så kan man ikke la seg stoppe av litt regn. Så i dag har jeg hatt meg en graveøkt i hagen til tross for kraftig regn. Kan nok skylde litt på at husholdningen bestod av to ekstra barn i dag da to av mine skjønne tantebarn var på besøk. Fem barn i alderen 2- 6 år trenger nemlig litt luftings. De syns det var surt og kaldt, men i det jeg satte spaden i jorden var alt glemt. Da åpenbarte det seg en hel jaktmark av snegler og mark.




Ungene var i ekstase mens jeg forbannet nettverket av røtter som lå gjemt dypt nede i jorden! Jeg trenger vel ikke si at der ble en grisete opplevelse? Våt jord og unger som kryper gjennom den på sin leting etter eksotiske husdyr.. ehm..


En haug med skittent regntøy! Man kan så vidt skimte mine fine rosa cherroxer som jeg fikk i gave fra mannen da jeg ønsket meg Ihlse Jakobsen støvler... ( lå gavekort inne i cherroxene da!). Så da var det bare å sette vaskemaskinen i gang. Noe som er en prosess i seg selv om dagen da det er noe galt med vannet så det stinker. Vi vasker med andre ord bare det som er helt nødvendig og krysser fingrene for at Bergen Kommune får løst problemet snart! Mens vi var ute hadde mannen laget vafler til oss og det falt i smak hos slitne gravere! :)




Ellers har jeg brukt kvelden på å lese siste boken i Nattmannens datter. Herregud for en slutt! Jeg dør sakte mens jeg venter på neste bok som kommer langt ute i august! Elsker den serien, noe av det beste jeg har lest på lenge! Eneste negative er venting mellom bøkene. I tillegg sliter jeg litt med å finne bøkene da jeg leser serien som e-bok. Fikk hjelp av forfatteren til å finne den i dag.

Nå er det Hunted på tv som gjelder! :D I tillegg er endelig familien komplett igjen da Bonusen kom hjem nå i kveld. Ferien kan endelig starte! Fin-fin søndag med andre ord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar