onsdag 24. juli 2013

Sommer i Bergen // part 2

Nå er det så varmt her i Bergen at vi rett og slett så oss nødt til å investere i et basseng i hagen forleden dag.

Skitten og hoven i bena etter graving- da er det fint å ha eget basseng!

I dag var det likevel ikke nok med basseng i hagen. Vi måtte dra på badestranden. Mor er ikke sånn overbegeistret for norske strender da de ofte består av mer tang enn sand, vannet er kaldt og alt for mange kjente til at jeg tar av meg mer enn høyst nødvendig. Vil jo ikke vekke Greenpeace sin oppmerksomhet heller liksom! Det lovet jo ikke bra når mine svært moteriktige solbriller kjøpt på H&M for hele 59 kroner i 2006 falt i bakken og ble ødelagt!


Hell i uhell så hadde Cubus salg på solbriller så fikk meg raskt et nytt eksemplar. Utvalget var så som så og siden jeg er relativt kort mellom ørene var utvalget enda mer begrenset. Mannen lo da jeg tok de på, men de gjorde nytten i alle fall!


Ødelagte solbriller var heldigvis ikke et dårlig forvarsel. Vi koste oss alle, både store og små. Ingenting skjedde da jeg strippet til bikinien og løp vasset i sikksakk stil ut mellom tangen og tok fire svømmetak. Jeg var selvfølgelig først til å legge på svøm. Sånn er det alltid. De ofrer meg først og om jeg overlever så kan de følge etter :)


Mulig det blir mer strandliv på oss de neste dagene. Må utnytte godværet mens det er her!




2 kommentarer:

  1. Kule solbriller på kuleste dama!!:-)) Så ut som en deilig dag! 8-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Du e no so grei! :* Var en super dag og faktisk ikke så kaldt i vannet som forventet!

      Slett