mandag 15. desember 2014

15. desember: Det snør!


Det snør, det snør! Hurra! Dette var utsikten fra kontorvinduet mitt i dag. Riktig nok var det blitt mer slaps enn snø da jeg gikk fra jobb, men... I tillegg var det som vanlig kaos i trafikken på første snøværs dag. Bergensere er nemlig overbevist om at det regner hele året så derfor trenger man ikke skifte til vinterdekk. Ja, i alle fall ikke før det faktisk begynner å snø! For meg ble resultatet at etter 30 minutters venting på en buss som aldri kom gjennomførte jeg dagens treningsøkt med en lett spasertur hjem. I slaps. Et skritt fram og tre tilbake. Ekstra god rumpetrening i oppoverbakke. Akkurat nå regner det igjen, men jeg har fått nytt håp om at det i år kan bli hvit jul! *krysser-fingrene*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar