fredag 8. november 2013

Dag 2 av et nytt liv

Dag 2 av denne utfordringen hadde jeg planer om å starte med en ny HIIT. Da klokken ringte så alt for tidlig fant jeg ut at jeg ikke var helt der enda. Resten av dagen antok jeg ville bli treningsløs siden det på kvelden endelig var duket for jentemiddag på jobb. Vi hadde gledet oss i ukesvis. For å gjøre en lang historie kort ble gleden kortvarig. Vi jenter hadde det veldig gøy med masse latter og moro, men å vente to timer på mat som var av heller elendig kvalitet var ikke noe stas. Jeg glemte å ta bilder til dere for da maten endelig kom var jeg utsultet! Vi fikk riktig nok litt ekstra mat som kompensasjon med det resultat at jeg nærmest trillet ombord på toget etter middagen fordi jeg var ubehagelig mett! Dessverre var det ikke på gode smaker. Takknemlig var jeg for at det gikk buss mesteparten av veien videre fra der toget stoppet... Vel.. det var helt til jeg oppdaget at den kun gikk en gang i timen og det var ikke på min side av timen selvfølgelig! Så da måtte jeg gå hjem. Hjemveien er 2,1 km hvor minst 2 km er oppoverbakke. Det er jeg sikker på! Men rask gange i motbakke må jo være god trening så det fikk være trøsten :-)

Hvor rask gangen var er sikkert relativt, men jeg ble i alle fall svett!


Håper alle får en fin fredag!

(mobilblogg)

Ps. Siste del av Gladiatorhistorien min er ute NÅ! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar