søndag 24. november 2013

Det snør, det snør

.. og det er jo både fint og flott. Det kom liksom bare litt brått på. Min nyoppdagede lidenskap for jogging måtte utgå grunnet is i veien og løpebroddene var tydeligvis utslitt fra i fjor (??). I steden la jeg ut på langtur med en venninne og da ble hele 8 km asfalt tråkket opp. Deilig og forfriskende. Månen var også oppe så det ble nærmest en måneskinnstur :-)


Snøen lå riktig nok ikke mange dagene. Den ene dagen så det slik ut:


To dager senere ble jeg overrasket av regn da jeg gikk ut fra jobb etter 8 timers arbeidsdag. I Bergen snur det med andre ord fort! Snøen er forøvrig tilbake i dag. Spent på hvor lenge den blir liggende denne gangen.

Værendringen fikk meg likevel til å innse at utesesongen definitivt er over og treningssenteret som jeg velvillig har støttet i månedsvis ble innvilget et besøk. 

Jeg trodde jeg startet forsiktig med en spinningtime, men det viste seg at denne timen var todelt. 30 minutter spinning og 30 minutter styrke. Spinningen var fantastisk! Jeg er derimot ikke så glad i styrketrening i gruppe så de 30 minuttene ble litt bortkastet for min del. Dessverre. Ellers hadde timens tidspunkt vært perfekt!

Nå er det snart klart for Snipps første cup! Vi er alle spente. Mest på om han holder seg på banen gjennom hele kampen! 

( Mobilblogg siden vi er inne i en dårlig periode. Trådløst nettverk svikter, nettbrettet er ustabilt, vaskemaskinen funker ikke og ikke minst har bilen vår stått i ro i snart en måned :-()

4 kommentarer:

  1. ÅÅ ingenting slår måneskinnstur med en venninne!!
    Så deilig at snøen er tilbake i.. Bergen!! da!! Her er det ikke antydning :(
    Årh, spinning..da skal det være en himla bra instruktør og musikk.. hvis ikke.. ammagah! Flink du er Drømmelykke!!!
    Håper Snipp holdt seg på banen, og at de vant!! ;)
    Klem!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Snø nummer to regnet bort i går :( Så nå er det bare grått og trist igjen.. For meg holder det ofte med musikken. Så lenge musikken er bra på spinningen så er jeg DER!.. hehe Og sånn var det på fredag :D Snipp holdt seg også på banen og til både mor og fars overraskelse viste det seg at gutten har målteft.. hehe Klem

      Slett
  2. Å gå tur er ikke så dårlig alternativ, vel? Særlig ikke siden det er sammen med ei venninne, så kan skravla gå i tillegg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, for all del. Det var bare kjekt at det passet for henne å dra meg med på tur! Løpe kunne jeg ha gjort en annen dag- om det ikke var is og snø i veien... :)

      Slett