fredag 15. november 2013

Dag 8 og 9 av et nytt liv

Jeg kom til å tenke på at jeg kanskje bombaderer dere med disse oppdateringene så kanskje jeg skal roe det litt ned? Jeg vil jo ikke framstå som superflink eller si at jeg er bedre enn noen andre. Jeg gikk for eksempel på en skikkelig sjokoladesmell her om onsdagen må jeg innrømme *sukk*. Så nå skal jeg prøve å oppdatere litt sjeldnere slik at dere ikke spyr over selvskrytet mitt :) Jeg vil jo helst inspirere og ikke kvele dere!

Men altså. Onsdag tok jeg meg en løpetur på 3 kilometers runden min og vet dere.. den første kilometeren løp jeg sammenhengende. Det er første gang jeg noen sinne har klart å løpe så langt sammenhengende og jeg er nærmest sprekkeferdig av stolthet. Jeg var nær ved å gi opp et par ganger, men jeg visste sånn ca hvor jeg ville få beskjed på øret om at jeg hadde løpt en kilometer så jeg bet tennene sammen. Og klarte det! Nå skal det sies at det i hovedsak var nedoverbakke den veien, men det krever litt det også. Slet litt mer med å komme meg opp igjen og den siste biten gikk på ren vilje og med hjelp fra verdens beste cardiolåt på øret: 


Rett utenfor husdøren fikk jeg beskjed om at jeg hadde passert 3 kilometer og det var jeg fornøyd med. I ekstase over tiden glemte jeg selvsagt å slå av Runtasticen så den viser noen minutter mer enn jeg faktisk brukte, men man kan likevel se en liten forbedring:


Nå løp jeg riktig nok ikke like langt begge gangene, men om man ser på tidene er jeg over ett minutt bedre på første kilometeren! Hvorfor elevation viser så forskjellig forstår jeg ikke siden jeg jo faktisk løp samme veien begge gangene! :)

Dagen i går var ikke så mye å skryte av treningsmessig. Det ble noen småturer med rask gange så jeg holdt meg i alle fall i aktivitet.

Ønsker alle en god fredag! :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar